pysseleliten.blogg.se

Helgen.

Publicerad 2013-04-28 18:46:37 i Allmänt,

Nu är det söndag kväll igen och jag har landat på hemmaplan.
Jag har spenderat denna härliga helg med min fina pojkvän. Vi har inte setts på 4 veckor av olika anledningar, men nu var det alltså dags igen.

I fredags grillade vi och "mös" i soffan till en film, eller rättare sagt J myste i soffan till en film. Jag somnade halv 10 och sov i stort sätt konstant till 11 då J tyckte att jag kunde gå upp till sängen istället. Kulflickvän.com.

På lördagen åkte vi till Alvesta för att handla mat och sen vidare till Växjö för ett besök på Plantagen. Mina absoluta favoritaffär nowadays! Vi åkte sedan hem och planterade lite blommor och gjöt egna krukor (det var det jag skulle ha betongen till hörrni)
På kvällen lagade vi god mat och tog ett par öl/ett par glas vin och satt och pratade.

Idag har jag tvättat och planterat några fler blommor och J har hjälpt sin mamma flytta.

Intressant att läsa va= ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela