pysseleliten.blogg.se

Shittyday

Publicerad 2013-04-22 17:26:00 i Allmänt,

Ibland skulle jag bara vilja gå hem från mitt jobb, dra täcket över huvudet och byta karriär bara sådär.

Dagen började med att några kära, söta,underbara små barn på mitt jobb beslutade sig för att leka med vatten. Helt okej kan jag känna under ordnade former. Inom ramen "ordnade former" räknas inte att dränka samtliga av oss vuxnas skor i vatten. När jag lyfte på mina gympaskor kom det vatten som i ett vattenfall från skorna... Mina vinterkängor likadant...som tur är hade jag ett par gummistövlar stående annars hade jag fått gå barfota. typ.

Det sprutade typ rök från mina öron så arg som jag var. Flera stycken av mina stackars kollegor fick gå med sina "fritidsskor" idag. Det känns ju sådär faktiskt. Läckert med skinnstövlar i skogen liksom...
 
 
Den lilla händelse satte typ ribban för dagen kan man säga.
Så nu räknar vi till 10, tar ett par djupa andetag och drar ut på pw/joggingrunda!
Imorgon blir en bättre dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela