pysseleliten.blogg.se

När saker och ting vänder...

Publicerad 2013-05-14 20:04:26 i Allmänt,

J kommenterade igår och menade att jag skrev ett tråkigt, negativt inlägg så jag skämdes lite och tog bort det. Så ombytlig är jag :)
Hon utmanade mig att skriva ett positivt inlägg istället och det kommer här! höhö

1. De fantastiska barnen på mitt jobb.

2. Hur jädra bra mitt liv är egentligen. Mina vänner, min familj och min pojkvän som jag älskar mer än vad ord kan förklara. Jag är så glad att ni finns i mitt liv!

3. Att jag har fått privilegiet att arbeta som förskollärare. Världens bästa yrke

4. Att jag igår beställde en Iphone 5 och att det innebär att jag snart slipper min stenåldersmobil.

5. Att sommaren närmar sig med stormsteg, med allt vad den innebär.

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2013-05-14 21:33:34

Nä, jag menade inte alls att det var negativt och tråkigt, men det behövdes liksom ett positivt inlägg efter det för att komma upp på marknivå (eller hellre högre) igen! :)

Man ska skriva som man känner i sin blogg och det inlägget berörde! Även om det var ledsamma känslor så är det ju just det som är meningen med en blogg, att ventilera och beröra!

Och det var inte inlägget i sig som var deprimerande utan att vuxna människor kan bete sig så illa!!! (Alltså inte du utan de du skrev om!)

Kram! ❤

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela